C C C C A+ A A- X

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД – ВЕЛИКО ТЪРНОВО НА ОСНОВАНИЕ ЗАПОВЕД №РД-05-32/09.02.2021г. НА ПРЕДСЕДАТЕЛЯ ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР“ – 1 ЩАТНА БРОЙКА

Дата на публикуване 11 февруари 2021 Последна редакция 11 февруари 2021 Обяви и конкурси Отпечатай

1. Кратко описание на длъжността:

Подпомага административния ръководител във въвеждането и поддържането на информационните и периферните системи в съда; поддържа наличния хардуер и софтуер, анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системата.

2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове и Класификатора  на длъжностите в администрацията на съдилищата на основание чл.341, ал.1 от ЗСВ, в сила от 01.01.2020г.:
За системен администратор се назначава лице, което:

–  е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
–  не е поставено под запрещение;
–  не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
–  не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
–  има завършено висше образование – минимална образователна степен „Бакалавър“;
–  има професионален опит- най – малко 3 години стаж в областта на информационните технологии;
–  за което не са налице обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда  и чл.340а, ал.2 от ЗСВ.

3. Специфични изисквания за заемане на длъжността:
– има завършено висше образование – минимална образователна степен „Бакалавър“, в областта на електрониката, информационните и комуникационните технологии, компютърни технологии, информатика;
– опит в администриране на MS Windows – базирани сървъри и клиенти;
–  опит в поддръжката на компютърни мрежи и мрежови устройства;
–  опит в инсталирането, конфигурирането и поддържането на работни станции с различни операционни системи;
–  опит в администрирането на TCP/IP мрежи и услуги;
–  активни мрежови LAN/WAN устройства, модеми и рутери.

4. Начин на провеждане на конкурса – на четири етапа:

4.1. По документи – до участие в следващите етапи се допускат единствено кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.

4.2. Компютърен тест за определяне познанията по:

– MS Office 2010;
– MS Windows 10;
– MS Windows 2016 Server;                                                                                               – Linux Ubunto;
– Компютърни мрежи и комуникации;
– Работа с периферни устройства;
– Работа с интернет и интернет – страници (HTML).

4.3. Практически изпит за определяне уменията на кандидатите за работа с компютърни мрежи и операционните системи MS Windows 10 и MS Windows 2016 Server в домейн среда.

До практически изпит ще бъдат допуснати първите петима участника, класирани на втория етап- компютърния тест.

4.4.  Събеседване.

Ще се проведе с първите трима кандидати, издържали практическия изпит и получили най-висок резултат.

5. Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата: 1277.00лева.

6. Необходими документи за участие в конкурса:

Писмено заявление /свободен текст/ за участие в конкурс, към което се прилагат:

–  автобиография;
–  декларация по чл.340а, ал.1 от ЗСВ /по образец/;
–  декларация по чл.107а, ал.1 от КТ и чл.340а, ал.2 от ЗСВ /по образец/;
–  декларация съгласие за обработване на личните данни /по образец/;
–  копие от документи, удостоверяващи придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация;
–  копие от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж /трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка/;
–  свидетелство за съдимост, издадено да послужи пред Административен съд-В.Търново за заемане на длъжността системен администратор;
–  медицинско свидетелство за работа от личния лекар;
–  документ, че не страда от психически заболявания, удостоверени по съответния ред.

Кандидатите могат да подават и други свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификация и умения за обявената длъжност.

7. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:

Документите се подават в сградата на Административен съд – Велико Търново, адрес: гр.Велико Търново, ул. Иван Вазов 1 /регистратура/, всеки работен ден от 8,30ч. – 17,00 часа.

Срок за подаване на документите – едномесечен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението. Обявлението е публикувано във вестник Борба бр.29 (7052) от 11.02.2021г.

Документи ще се приемат в срок до 15.03.2021г. включително.

Документи се подават лично или чрез пълномощник /нотариално заверено пълномощно/.

Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса :

–    електронната страница на съда – http://www.asvt.eu/

и https://vtarnovo-adms.justice.bg/ ;

–   информационното табло на съда;

Длъжностната характеристика за обявената длъжност ще бъде на разположение на гражданите  на информационното табло на съда и на електронната страница на съда.
За допълнителна информация тел. 062/611-327- административен секретар.

Информираме Ви, че данните, които доброволно ни предоставяте, са лични данни и попадат под специална защита по смисъла на Регламент /ЕС/ 2016 /679 /Общ регламент за защита на данните/. Административен съд – В.Търново, като администратор на лични данни се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма, извън целите, за които са събрани.

Примерна длъжностна характеристика

СЪОБЩЕНИЕ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ НА КАНДИДАТИТЕ ЗА РАБОТА

Документи:
Декларация по чл.340а, ал.1 от Закона за съдебната власт
Декларация по чл.340а, ал.2 от Закона за съдебната власт
Декларация съгласие

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация