1. Кратко описание на длъжността:
Подпомага административния ръководител във въвеждането и поддържането на информационните и периферните системи в съда; поддържа наличния хардуер и софтуер, анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системата.
2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове и Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата на основание чл.341, ал.1 от ЗСВ, в сила от 01.01.2020г.:
За системен администратор се назначава лице, което:
– е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
– не е поставено под запрещение;
– не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
– не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
– има завършено висше образование – минимална образователна степен „Бакалавър“;
– има професионален опит- най – малко 3 години стаж в областта на информационните технологии;
– за което не са налице обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда и чл.340а, ал.2 от ЗСВ.
3. Специфични изисквания за заемане на длъжността:
– има завършено висше образование – минимална образователна степен „Бакалавър“, в областта на електрониката, информационните и комуникационните технологии, компютърни технологии, информатика;
– опит в администриране на MS Windows – базирани сървъри и клиенти;
– опит в поддръжката на компютърни мрежи и мрежови устройства;
– опит в инсталирането, конфигурирането и поддържането на работни станции с различни операционни системи;
– опит в администрирането на TCP/IP мрежи и услуги;
– активни мрежови LAN/WAN устройства, модеми и рутери.
4. Начин на провеждане на конкурса – на четири етапа:
4.1. По документи – до участие в следващите етапи се допускат единствено кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата изисквания.
4.2. Компютърен тест за определяне познанията по:
– MS Office 2010;
– MS Windows 10;
– MS Windows 2016 Server; – Linux Ubunto;
– Компютърни мрежи и комуникации;
– Работа с периферни устройства;
– Работа с интернет и интернет – страници (HTML).
4.3. Практически изпит за определяне уменията на кандидатите за работа с компютърни мрежи и операционните системи MS Windows 10 и MS Windows 2016 Server в домейн среда.
До практически изпит ще бъдат допуснати първите петима участника, класирани на втория етап- компютърния тест.
4.4. Събеседване.
Ще се проведе с първите трима кандидати, издържали практическия изпит и получили най-висок резултат.
5. Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата: 1277.00лева.
6. Необходими документи за участие в конкурса:
Писмено заявление /свободен текст/ за участие в конкурс, към което се прилагат:
– автобиография;
– декларация по чл.340а, ал.1 от ЗСВ /по образец/;
– декларация по чл.107а, ал.1 от КТ и чл.340а, ал.2 от ЗСВ /по образец/;
– декларация съгласие за обработване на личните данни /по образец/;
– копие от документи, удостоверяващи придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация;
– копие от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж /трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка/;
– свидетелство за съдимост, издадено да послужи пред Административен съд-В.Търново за заемане на длъжността системен администратор;
– медицинско свидетелство за работа от личния лекар;
– документ, че не страда от психически заболявания, удостоверени по съответния ред.
Кандидатите могат да подават и други свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификация и умения за обявената длъжност.
7. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:
Документите се подават в сградата на Административен съд – Велико Търново, адрес: гр.Велико Търново, ул. Иван Вазов 1 /регистратура/, всеки работен ден от 8,30ч. – 17,00 часа.
Срок за подаване на документите – едномесечен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението. Обявлението е публикувано във вестник Борба бр.29 (7052) от 11.02.2021г.
Документи ще се приемат в срок до 15.03.2021г. включително.
Документи се подават лично или чрез пълномощник /нотариално заверено пълномощно/.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса :
– електронната страница на съда – http://www.asvt.eu/
и https://vtarnovo-adms.justice.bg/ ;
– информационното табло на съда;
Длъжностната характеристика за обявената длъжност ще бъде на разположение на гражданите на информационното табло на съда и на електронната страница на съда.
За допълнителна информация тел. 062/611-327- административен секретар.
Информираме Ви, че данните, които доброволно ни предоставяте, са лични данни и попадат под специална защита по смисъла на Регламент /ЕС/ 2016 /679 /Общ регламент за защита на данните/. Административен съд – В.Търново, като администратор на лични данни се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма, извън целите, за които са събрани.
Примерна длъжностна характеристика
СЪОБЩЕНИЕ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ НА КАНДИДАТИТЕ ЗА РАБОТА
Документи:
Декларация по чл.340а, ал.1 от Закона за съдебната власт
Декларация по чл.340а, ал.2 от Закона за съдебната власт
Декларация съгласие